Nog vijf daagjes!

10 augustus 2014 - Groningen, Nederland

Over vijf dagen ga ik naar Sicilië en begint een semester van omzwervingen door ongeveer heel Europa. Ik heb nog niet alles op de kaart kunnen invullen, aangezien ik nog niet alle data precies weet, maar behalve wat je dus al kunt zien staat onder meer het Vaticaan, Kopenhagen, Stockholm, Helsinki, Tallinn en Riga nog op de lijst. Dit omdat ik

1. Een maand als au pair door ga brengen op Sicilië

2. Voor mijn vrijwilligerswerk bij AEGEE veel mag rondreizen

3. Ik natuurlijk graag reis en nog nooit in Rome ben geweest, dus dat is voor de volledigheid maar aan de lijst toegevoegd.

Dit blog zal geen standaard reisblog worden. Geen ellenlange verhalen over wat ik beleef, waarom het zo leuk/mooi/gezellig is, maar lijstjes. De bedoeling is dat er elke week een update komt. Wat heb ik gezien? Wat was het hoogtepunt van de week? Was er een dieptepunt? Wat was de gastronomische topper? Wat wil ik nooit meer eten? Waar heb ik om gelachen? Wie heb ik gemist? Belangrijke persoon die week, mooiste foto, dat soort dingetjes.

Voor nu dus nog even niets bijzonders: ik ben druk bezig met het verhuizen van mijn hebben en houden naar mijn ouders, deze week nog even werken, een afscheidsetentje om deze periode in Groningen eindelijk af te sluiten (hoewel er nog een paar dingen van de studie moeten worden afgerond, maar dat vergt gelukkig geen fysieke aanwezigheid) en dan vrijdag op naar Marsala, Sicilië!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl